
Eu nu sugerez pentru a termina politiei rutiere, si de a crea un nou serviciu federal, care au dorinta de a fi angajat nu numaisigurantei rutiere, dar, de asemenea, organizarea de trafic. Din pacate, aceasta functie nu exista nicaieri, aceasta nu este inregistrata nici in structura deMinisterul Transporturilor, nici structura MVD. Acest lucru trebuie sa fie abordate -- reglementa curs rutiere, pentru a ajuta participantii la miscare. Cred ca problema este acum restante sinevoia de a trece de la sase acreditari de departamente, care, la punct,angajate in securitate intr-un singur instrument de coordonare, care in mod ideal, a fost dorinta de a prezenta la Ministerul Transporturilor -- a spus C. Shishkarev. Pentru a vizualiza oficial, o astfel de masura ar fiimbunatatire a situatiei in cazurile de urgenta,siguranta rutiera, ajuta la eradicarea vzyatnichestvo. Eu nu vad ca situatia in schimbare in drumurile: blocajele de trafic, incalcari de limita de viteza, luare de mita. Da, indraznesc sa presupunem ca, raportuya de reducere a accidentelor rutiere, statisticile viclenie -- a spus S. Shishkarev. Sunt de acord cu el capul al Miscarii de soferii Rusia Viktor Pokhmelkin si seful Colegiului juridica proteja automobilistii Viktor Travin. Dar problema este ca astfel de cult a fost foarte bun. Experienta trist in acest domeniu este de aproximativ Ucraina, in cazul in care, dupa ce o astfel de reforma, odrumuri numai inrautatit. In aceasta privinta, de altfel, a declarat prim-ministrul Vladimir Putin a avut loc o linie impartial. Ucraina a avut deja o astfel de experienta: au intins-o, pe care o numesc de politie rutiera, serviciul rutier, dar nimic nu sa intamplat buna: si mita au crescut, si ordinea in drumurile au devenit chiar sa fie mai putin -- , a spus el.