
Un alt lucru, pretul de rubla echivalente chiar a crescut. Si fara o pauza, si in timp ce dificultate este de peste, adica oamenii vor fi mai activepiata secundara, cumpararea utilizate, mai degraba decat autoturisme noi. Gratuit, expertii agentiei Avtostat analitice calculat, care este de opt mii in Rusia au fost importate Patru sapte sute optvehiculelor utilizate, care a fost Douazeci, Sase% din totalul importurilor. , In mii sapte doza de an a fost de-abia mai mult de zece% in cantitate echivalenta cu -- Trei sute saptezeci si cinci sute. Peste segmentul de anul trecutautoturisme noi au crescut in douazeci si sase%, si, in general, piata a crescut in saisprezece%. Nu exista nici o indoiala ca brandurile premium nu sunt atat de populare inpe piata secundara. Omul la statutul de obligat sa merg la masina de lux, probabil, va fi capabil sa mita noul sau. Aceasta este, prin urmare, o favoare mai mare marci japoneze. Da, cota de Toyota au treizeci si unu, sase% din toate masinile importate din Rusia. In al doilea rand Nissan -- Saisprezece, cinci%, chiar de mai jos Honda -- Noua, trei%, in locul al patrulea Mazda -- Sapte, One% si inchide cinci Mitsubishi -- Cinci, Nine%. Urmatorul veni auto coreean Hyundai si Kia, Ford american, Dodge si Chrysler si germane Volkswagen si Opel. Dupa cum puteti vedea, nimeni nu a exprimat clar un brand premium, printre liderii de acolo. Ma intreb cat de multevehiculelor utilizate pazit pentru mii de noua ani. Cars nu sunt vandute, imediat dupa asta. Acasa Auto da unul si anunturile si vanzarea de prietenul sau de fier de la luna la luna. Desigur, cele mai populare modele fara o pauza si merge destul de repede, dar, in general,imediat vinde masina mai greu. Nu fara motiv ca s-a intamplat, care niciodata nu a parasit aceste autoturisme care au fost importate in tara, in mii de opt metri, au fost si vor fi vandute. Raspuns vor invata de la sfarsitul veacului.