RSS Feeds

Fete frumoase nu iau pe Mazda

Fete frumoase nu iau pe MazdaModelul Cauza este greu, si calea viata ei este spinoasa. El / easpune o femeie care reprezinta in apropierea unei jucarii de fier stralucit pentru adulti, in orice show auto. Machiaj se topeste in jurul lumini stralucitoare, preet piele cu privire la latex, si mintea inainte de a feciorelnica si nevinovat, dar nu si inrecent.Acum, specialisti pentru a organiza evenimente si a ajuns la modelele de creier, el acum trebuie sa functioneze in termen de motiv, si ca, dupa cum corpul lor.
In scopul de a atrage si de a castiga un potential cumparator sau de un jurnalist critic la standul companiei, nu exista pic de a colecta despre masinile care toti castigatorii regionale de concursuri de frumusete, este acum o femeie ar trebui sa fie constienti de care este in jur, si se pastreaza o conversatie intr-o tema masina. Kreva Margery (Margery Krevsky),Agentia fondator al Productions Plus, care invata fetele sa participe la Motor Show, a scris o carte despre numit Chrome seducatoare: Arata Infinitului fascinatia-fete, care a vorbit despre o carte pe care oamenii doresc fermecatoare si spectacol. Exemplu de laStand de automobile pentru a vizualiza Kreva nu ar trebui sa stea pur si simplu, trebuie sa comunice, pentru a ajuta lade angajati in standul si sa fie inconstient de stiri si numai ceea ce se intampla. Apoi, acesta este intr-adevar destul de atractiv, iar masina pe care o reprezinta, la o data inceteaza sa mai fie un simplu morman de fier, si va avea importanta. Cars nu se poate vorbi, dar ele s-ar putea dori sa spun povesti fascinante atat de multe despre el insusi -- prin urmare, esteaproape de a fi un om destul de interesant cu aspect placut si aptitudini deosebite. Fetele studiaza in Productions Plus agentie de la Detroit, inainte de mai multe luni de ascultarecursuri de experti din cadrul companiei, dar da, du-te la formare profesionalasocietatile masina proprie. Agentia de lucrari cu Toyota, Lexus, Scion, Nissan, Infiniti, Honda, Acura, Mitsubishi, Porsche si Chevrolet Racing Team, in starea de compania aproximativ doua sute cincizeci-300 specialisti. Kreva petrece in fiecare arata intr-o zi, in primirea de informatii, nu prostaivaya in tocuri inalte, de pana la opt ore, astfel incat sa se piarda de calificare si sa pastreze atentia saloane lor. DupaFetele sunt necesare de invatamant, pana la punctul in care inceteaza sa mai fie modele in sensul clasic, ele servesc ca reprezentanti ai companiei, a face prezentari, de a comunica cu clientii sau chiar a lua un post de specialist pentru a produsului inexpozitie.